سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

آیا اپل هم چت‌بات ویژه خود را عرضه خواهد کرد؟ | اپل‌جی‌پی‌تی (Apple GPT) در راه

  • کد خبر: ۱۷۵۱۸۱
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
آیا اپل هم چت‌بات ویژه خود را عرضه خواهد کرد؟ | اپل‌جی‌پی‌تی (Apple GPT) در راه
رسانه‌ها گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند که می‌گویند شرکت اپل چت‌بات داخلی مخصوصی ایجاد کرده است که امکان دارد در آینده آن را در اختیار عموم هم قرار بدهد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، به‌نقل از بلومبرگ، اپل مشغول توسعۀ ابزار‌های هوش مصنوعی است تا اوپن‌ای‌آی و گوگل و دیگران را در این زمینه به‌چالش بکشد. این غول فناوری یک چت‌بات ایجاد کرده است که برخی مهندسان مجموعه از آن به‌عنوان Apple GPT یاد می‌کنند. اپل هنوز طرحی برای عرضۀ این فناوری به مصرف‌کنندگان تعیین نکرده است.

عرضه داخلی این چت‌بات، به‌دلیل نگرانی‌های امنیتی دربارۀ هوش مصنوعی مولد، مدتی متوقف شد، اما تکنون در دسترس اغلب کارمندان اپل قرار گرفته است. اگرچه هر روز کارمندان بیشتری به این چت‌بات دسترس پیدا می‌کنند، برای این کار تأییدیه خاصی لازم است.

چت‌بات این شرکت شبیه به چت‌جی‌پی‌تی و بارد و بینگ‌ای‌آی است و هیچ خصیصه‌ای ندارد که آن را از آنچه در حال حاضر در دسترس است جدا کند.

با آنکه شرکت‌هایی مانند گوگل و مایکروسافت و متا به‌سرعت برای عرضه محصولات هوش مصنوعی مولد برای عموم اقدام کردند، اپل در این زمینه سکوت اختیار کرده است. این غول فناوری سال‌هاست که امکانات هوش مصنوعی را در محصولات و برنامه‌های خود عرضه می‌کند، اما اکنون به‌دنبال پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کنندگان دربارۀ ابزار‌های هوش مصنوعی مولد است که می‌تواند در کار‌هایی مانند تهیه پیش‌نویس مقاله و تصاویر یاری برساند.

منبع: بلومبرگ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->